• تهران- خیابان كارگر شمالي كوچه 19 پلاك 144
  • 98-21-54534000+
  • شنبه الی پنجشنبه - 7 صبح الی 9 شب

قوانین و مقررات سايت

 

به کلیه کاربرانی که قصد عضویت در سایت "مرکز فوق تخصصی  گوارش و کبد مسعود " را دارند توصیه می کنیم که قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کنند:

  1. عضویت در سایت رایگان است. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت به ایمیل آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می کنند.
  2. مسئولیت حفظ رمز عبور با کاربران است و کلینیک در قبال سهل انگاری کابران و سوء استفاده های احتمالی ناشی از آن، مسئولیتی ندارد.
  3. مسئولیت واقعی بودن اطلاعات درج شده در سایت توسط کاربران به عهده خود اشخاص است و سایت در این خصوص مسئولیتی ندارد. سایت فقط در قبال اطلاعات درج شده توسط خود سایت مسئول است.
  4. تمام مطالب ارسال شده روی سایت عمومی هستند و همه کاربران حق مشاهده و استفاده از آنها را دارند. استفاده از این مطالب سایت در سایت های دیگر فقط با ذکر منبع (کلینیک تخصصی داخلی مسعود) مجاز می باشد.
  5. کلینیک در قبال درخواست های کاربران که "مغایر با" و یا "اضافه بر" اطلاعات درج شده در سایت برای هر پیشنهاد است مسئولیتی ندارد.
  6. فعالیت این سایت بر اساس قوانین جاری کشور، به ویژه قانون تجارت الکترونیک است و مسئولیت نادیده گرفتن این قوانین توسط کاربران، به عهده خود کاربران است.
  7. عضویت در این سایت به منزله قبولی کلیه شرایط بالاست و صرف عضویت در سایت دلیل بر پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به به هیچ وجه پذیرفته نیست.